Jag talar ut om livet och sakerna där omkring. Som en vind i vattnet, omöjlig att uppstå, förlöjligad innan beprövad rör jag om i livets tjärn. Med blicken mot den blåa himlen och drömmar om någonstans.
Nu har jag fått mina visitkort. Alldeles vita, blå och fina ^^ Känns alldeles litet speciellt att få sina egna, första visitkort. Lite gay, men i alla fall.