Visar inlägg med etikett bilder. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett bilder. Visa alla inlägg

söndag, juni 08, 2008

Das bildenspiel ist schön!

Jonny ska leka fakir.
Jag och Metz i gräset och myser.
Jonny som gör ett gott försök att spruta eld. Huzzah!
Robert doing it dirrty. Striptease!
Bordet där vi ska sitta och äta.
Marika & Christian.
Emma & André
Grillat är godast - Bara från grillen.
Hela gänget samlat!

torsdag, juni 05, 2008

Bilder & lite Sergel

Anniken, Per & JensAnniken, Per & Jens
Pierre, Tii & BeatricePierre, Tii & Beatrice
Mr WickMr Wick
Utsikt från taket på ÅhlensUtsikt från taket på Åhlens
Fina fontänen vid SergelsFina fontänen vid Sergels.











Kanske inte de mest charmerande bilder på mina kollegor, men i alla fall :)