Jag talar ut om livet och sakerna där omkring. Som en vind i vattnet, omöjlig att uppstå, förlöjligad innan beprövad rör jag om i livets tjärn. Med blicken mot den blåa himlen och drömmar om någonstans.
Visar inlägg med etikett bilder. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett bilder. Visa alla inlägg
söndag, juni 08, 2008
Das bildenspiel ist schön!
torsdag, juni 05, 2008
Bilder & lite Sergel
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)