måndag, februari 20, 2006

Länge sedan sist...

Nu var det verkligen länge sedan sist. Har egentligen MASSOR att skriva, men... jag orkar fan inte. Har varit på kryssning igen, fick ragg, men somnade. Jag jobbar heltid på frukten, hela fem veckor (oj oj!). Jag har inte spelat WoW på över en vecka (oj OJ). Har fan inte ens varit inloggad... Har min första obokade lediga dag imorgon på cirka sju veckors tid, vilket är grymt skönt. Får se vad jag ska göra imorgon... Jag kan verkligen göra *vad jag vill!* Asgött! xD Ska nog plugga teori. Försöker så gott jag kan, men måste ut och köra Mer, Mer, MER! Linserna går riktigt bra. Kör månadslinser nu, är verkligen nöjd med det hela. Har inte gjort så mycket annat skoj, i och med att jag arbetat så mycket. Går och lägger mig vid tio på kvällarna, vilket är ganska galet enligt min egna mening. Skulle kunna detaljera allting, men nej, orkar inte. Inte idag. Som alla andra dagar. Skitsamma. Peace out.
- Spongen.

Inga kommentarer: