måndag, april 24, 2006

Believe in hate.

När jag arbetar dagtig så tar verkligen mitt sociala liv övertag. Jag blir jättesocial av att arbeta dagtid och känner att promenader och små get-togethers blir alltmer värda och gör hellre sådana saker än att sitta vid dumburken och slå ihjäl pixlar. Inte för att det inte är skoj, men när man har så lite fritid som jag får över p.g.a. jag är så djävulskt trött när jag kommer hem gör inte saken bättre. Måste dock få säga att den sociala aspekten i mitt liv får ett större spelrum och att jag uppskattar den mera. Helt enkelt så verkar det i grund och botten ändå att jag väljer människan farmför maskinen när jag verkligen har lite fritid. Det, mina vänner, är ett gott tecken. Nu ska jag på promenad med Tanja. Zie russian. Som förresten trots allt hade lite ryskt blod i sig. HaHa. :-)
- Spongen

Inga kommentarer: