måndag, augusti 14, 2006

HÖHÖHÖHÖ. Eller?

Hmm. Ja. Helgen ja. Haha. Precis hemkommit från mitt första 12-timmarspass på ICA. Hooray for manual labour!

I alla fall. Två fjortonåriga tjejer råhångla framför trånande 22-åriga pojkar. Jag nämner inga namn i synnerhet. Men visst, jag småkikade väl lite också, man är ju inte mer än mänsklig. Men ändå... småtjejer som leker tuffa på fyllan är väl lite väl ibland, men men. Jag tror några kompisar till mig blev glada. Fredagen och lördagen var mycket angenäma i min mening. Mycket alkohol blandat med prinskorvsfest kryddat med vad som kallas 'social' så blev det väldigt lyckat ända in till småtimmarna.

Vad mer har jag att skriva? Jobbar hela veckan. Veckan efter det också. Så nu skriver jag om något skojsigt händer mig under dagarna på mitt rofyllda arbete. Förresten, imorgon ska jag på bio med Malin. Wish myself luck.
Good luck.
- Spongen

Inga kommentarer: