tisdag, maj 04, 2010

Hey, hey I wanna be a rockstar i stil.

Tisdag igen. Nästa vecka fyller lillgrabben år, så då ska vi dit och fira honom på fredag. Ska se till att köpa presenter åt honom, då det fungerar tydligen bättre än min kärlek och kramar. Otacksamma unge ^^

Livet har sin stilla gång. Jag ser vackra tjejer överallt och det känns som jag går runt som kåtast i kungsan av någon anledning på jakt efter en flickvän. Har t.o.m. börjat ta upp nätdejting på allvar, och funderar på att faktiskt köpa ett tremånaders för att se hur det funkar.

Jag är väldigt förvirrad just nu. Jag vet inte vad jag vill. Helst av allt skulle jag nog kanske vilja göra som kollegan. Säga upp sig, åka till Barca och ta nya tag. Fast i mitt fall då byta Barca mot Thailand, och det nya jobbet skulle bli som dykmästare på någon dykskola. Skulle vara grymt. Måste bara fixa femtio dyktimmar till så drar jag... :)

// Spongen

Inga kommentarer: