lördag, juli 01, 2006

"Han har ju fått väldigt lite boll."

Lyssnar på expertkommentatorerns expert kommentater om matchen. Jag måste få säga detta... Kvinnliga kommentatorer SUGER! Jämnställdhet, visst, men faaaan... släng ut dem! Nåja.

Det roligaste de senaste dagarna har erbjudit är en äldre dam som råkade gå in sig på vårt lager nere på jobbet. Hon såg väldigt vilsen ut, hade ett uttryck som: "Denna del har jag nog aldrig sett förr". Annars så var det grymt trevligt att spela poker hemma hos Jonny och Elin igårkväll. Oturen med mig så missade jag klädpokern som förekom efter jag åkt hem. Min vanliga tur. Som Tony säger; ALLTID JAG!

Ska upp runt halv sju imorgon. Hurra. Sedan arbetar jag till runtomkring klockan sex. Hurra igen. Jag vill ha en lägenhet... Ska ringa ICA Banken på Måndag och höra mig för om man kanske kan få ett lånelöfte, så man vet vad man kan eventuellt buda på.

- Spongen

Inga kommentarer: