lördag, juni 23, 2007

Fire festival.

Midsommar är över. En kväll av krök, bök och stök. Eller? Min midsommar var faktiskt kul. Efter mycket om och men så hamnade jag, Mats, Sander, Macksson, Fanny, Linnéa, Karin (hon var den som jag fick ledsaga hem) och Micke (Mats bror) ute i stenhamra hos Marika, Williams flickvän. Där träffade vi Jonny (som redan innan var grymt överförfriskad), Emma (Andrés flickvän), André (Williams kusin), William (The man, the myth, the legend) och Marika (hans bättre hälft). Väl där spendera vi tiden med att dricka lite öl, röka och typ... göra det. Jag tog hand om en tjej som blev för full, fick hem henne på en buss efter ett bra tag. Det dödade väl lite av min stämning, men aja. Jonny brottades med toaletten och Fanny höll undan hans hår medan han gjorde det. Wille däckade vid två snåret, vilket överraskade alla. Ingen trodde att han skulle orka så länge. Vi var i chocktillstånd allihopa! Kul att du också fick uppleva festen, Wille! Nej, nu ska jag övergå till att göra ingenting hela helgen, vilket jag verkligen behöver efter en fruktansvärt hård midsommar. Inte bara till kvällens drickande, det klarade jag bra, utan mer i arbetsväg. Länge sedan jag kört på så hårt och varit så trött om kvällarna. Nåja. Sov av mig över tio timmar, så nu är jag måttligt återhämtad och faktiskt ganska pigg. Love ya.

För övrigt så tyckte Linnéa att både Sander och Macksson var grymt sköna lirare. Kul att även de vart uppskattade ^_^

- Spongen

Inga kommentarer: