måndag, juni 04, 2007

Wicked game.

Tänkte dra en liten sammanställning av vad som händer i livet...

Min magkatarr har gått över. Var hos läkaren och fick något knaperpiller jag ska köra i två veckor så att magen kan reparera skadorna ordentligt. Så det går väl framåt...

Min e-kontakt har tydligen gett utslag. En tjej vid namn Ida flörtade med mig, jag flörtade tillbaka och fick hennes MSN. Får försöka se om hon är online ikväll, tror hon addade mig tillbaka... Ska bli spännande.

Love, min brorson, växer och växer. Livet han kommer till är väl alltmer än spännande, han bara sover förbi alla dagarna. Lucky bastard. Önskar att jag också bara kunde få sova dagarna i ända så jag kunde få åka till Thailand... Komma hem till ett snöigt Sverige, få överleva vintern och sedan få flytta in i min lägenhet. Sedan börjar nog livet.

Nu är sommaren här verkar det som. Varma, soliga dagar. Jag, instängd i en varm affär i mitt blåställ, slängandes banankartonger vilt omkring mig på lagret. Underbart.

Vad annars förhåller sig i mitt liv? Vet inte riktigt... Träningen går väl framåt. Gör inga stora framsteg, men gör inga baksteg (finns det ens ett sådant ord?) heller.
Matschemat har lagts på is en tid bakåt, vet inte riktigt när/om jag ska börja köra stenhårt igen. Slänger in en dag här och där där jag äter som jag ska, men nästa dag orkar jag inte kliva upp utan gör lite fullkorns havreringar utan socker o litet fil. Visst, ingen *kass* frukost, men inte den bästa heller.

Nej, nu ska jag typ... ringa William eller kanske... Äh. Duscha? Byta om? Jag vet inte.

- Spongen

Inga kommentarer: