söndag, december 13, 2009

Hey mom it's your baby boy

Jaha, så var det ännu en söndag. Var ute i går, men jag höll mig nykter pga magkatarren jag utvecklat. Jobbat hemifrån hela veckan mer eller mindre.

Något otroligt hände i går på dagen; jag julpyntade! Nu pryder tre tomtar hemmet och jag ska iväg till Hemtex och köpa gardiner nu. Nyp mig, jag tror jag drömmer.

Vidare än det så blev det utgång på Garbos i går och jag träffade inte mer än fyra grannar på spontanutgången. Dansade arslet av mig, vilket är något man får göra i brist på annat när man inte vill supa skallen i bitar. Träffade även TonTon som rakat sig vilket var ganska kul att se. Han hade dock sparat ganska långt, typ 24mm, så han såg ut som en fluffig igelkott på huvudet.

Skönt är ju det dock att man inte söp sönder sig, då jag mår bra i dag. Träningsverk efter genomköraren av armarna på gymmet i går, men annat än det så. Nej, nu blir det av till Hemtex, sen hem och pilla. Kanske fixa litet glöggmys på Ekerö i kväll hos familjen Wirén?

// Spongen

Inga kommentarer: