torsdag, januari 19, 2006

Världens mest pedanta bloggare. Los Bloggos.

Det är vad min kamrat Joacim kallar sig. Nåja. Käkade "ute" idag. Efter lite panikringning till Mats och till William (och Joacim, som bara tutade upptaget) så blev det i alla fall av. Pizza på lilla v. Inte illa, inte illa. Träffade som tur var Joacim på ICA, så jag inviterade honom till vår lilla supé.

Blev inget umgänge med fröken Annelie idag heller. Alltid upptagen, denna kvinna. Nåja, hon hade inte hunnit ta ut sin rast och var lagom hungrig runt niotiden då hon slutade, så följde henne hem innan jag själv åkte hem. Vidare så arbetade inte Linda idag. Den svikaren var hemma och var "magsjuk" (jag själv tror hon bara inte ORKADE jobba, men säger jag det högt får jag det hett om öronen). Ööööh... Annars så har det väl inte hänt så mycket på senaste tiden. I morgon så är det ju fredag. Den obligatoriska "supardagen". Får väl se hur det blir med den delen... Förresten så har ju Lidl öppnat nu ute hos oss. Haha. Vi får väl se hur vi klarar oss. Eldprovet kommer i morgon, barnbidrag och fredag. Tydligen så har det varit mycket folk där idag, vilket Williams mormor och mina egna föräldrar intygade om.

En annan sak jag undrat över... Stavas det i morgon, eller imorgon? Måste ta reda på det, sliter mitt hår i förtvivlan!

En till sak! Haha. Mycket på en gång nu... Fannyjäveln ringde mig häromdagen också. Extra läskigt. Hon hade "saknat" mig. Mjovisst... :P
Dessutom är jag tvingad att gottgöra Malin efter en liten fadäs på ICA, där Mattias tydligen har blivit tillsammans med henne. Vem som startat det ryktet har jag ingen aning om...

Dagens notering: ICA Supermarket Tappström skulle göra en JÄVLIGT bra såpa. Vidare så ska vi på kryssning den 8:e Februari. Hoppas på den kryssningen. Tror det kan bli ... fett skoj.
- Spongen

Inga kommentarer: