lördag, januari 07, 2006

SMS?

Fick ett fyra SMS lång mess av Wille precis, innehållande... saker. Vet inte om han drev, var överdrivet full eller om han var uppriktig. Nåja, sanningen kommer väl fram förr eller senare. Nu ringer Tanja och beklagar sig över att hon har tråkigt. Själv är jag så trött att jag somnar vid tangentbordet när jag skriver detta inlägg. Sov knappa 3½ timme inatt. Försökte tvinga mig själv att sova med fyra valerina natt, men det sket sig ganska rejält. Ska ta en tupplur á 30 min så fort MC är klart. Ska försöka skriva litet mer, men... Tja... Det har helt enkelt inte blivit av. Har dock avverkat en del saker. Café 60 besök, arbete, lite mer arbete och... Surprise! Mera arbete! Fotvandrat en del med Tanja och Linnéa de senaste dagarna. Nya året har väl börjat okej. Festen hos Jonas var trevlig. Synd att jag jobbade dagen med stort D, annars tror jag festen hade varit mycket roligare :]

- Spongen

Inga kommentarer: