lördag, december 31, 2005

Nytt år.

Det är nyårsafton. Jag är redan trött. Eller, kanske inte trött i den meningen, jag är väl snarare slut. Arbetet torsdag, fredag och idag har verkligen sugit musten ur mig. Ska käka middag med familjen ikväll, sedan ska jag till herr Jonas. Kommer nog bli skojigt. Vidare så lär jag nog slockna ikväll runt 01, om inte tidigare. Snittat typ 4-5 timmar sömn per natt nu i kanske två veckor. Mitt egna fel, jag vet, men fan...

Har inte skrivit så mycket den senaste veckan. Men fuck it, det är min blogg, I do as I wish. Skulle åka och fika i onsdags, vilket resulterade i ett besök på en bögbar. Det var ganska... intressant. Vi skulle till café 60 och stannade precis utanför ett ställe som heter "Rio". Sugen på öl då jag såg en bar, kläcker jag ur mig att jag faktiskt blev riktigt sugen på öl. Tog upp det med Marcus, Linda och Joacim, vilka alla gav sitt bifall. Eftersom den krogen låg närmast, så... Jag föreslog den krogen som jag sett, och så blev det. För att göra en historia lite kortare, då jag inte orkar skriva alla humoristiska detaljer om hur lillen omedvetet småraggar på en kille inne i krogen och hur Joacim och Linda skrattar åt mig och Marcus då vi förstår att det är en bögbar, så kan man summera det med att Linda tydligen aldrig sett någon dricka upp en öl så fort förr. Vi drog sedan till Café 60 och hade allmänt trevligt. Har några bilder från sagda kväll, skall lägga upp dem snart.

Igår var jag ute och gick med Annelie från arbetet, vilket var skojigt. Energiklick, den där Annelie, haha. Ingenting negativt i det. Snart är duschen min... Hurra.

- Spongen

Inga kommentarer: