torsdag, december 08, 2005

Summan av kardemumman.

Mja, jag har ont i kroppen för jag vaknade på hyttgolvet strax innan åtta. La mig vid fyra tror jag. Vet inte om jag ska vara ärlig, men mina goda kollegor sade att så var fallet. Är fortfarande yr i bollen, vet inte för att sov så lite eller för att jag druckit för mycket alkohol. Resan var faktiskt rätt skoj. Hände inga skandalgrejer direkt, men blev ju en eller två öl, drinkar och sprit. Orkar inte dra allting som hände via bloggen, men det hände väl en del saker :] Fick med mig två flak, en halvliter kahlua och minttu, samt en cognac. Centralbadet efteråt var inte helt fel, men inte ens det kunde bota det onda min kropp fått erfara av det hårda hyttgolvet, haha. Är så sjukt trött nu så det går knappt att beskriva. Läste lite Potter och höll på att somna tre gånger. Ett ganska säkert tecken på att jag borde sova?
- Spongen

Inga kommentarer: