onsdag, december 07, 2005

Spolar rent i kröken.

Står och dricker öl och packar mina väskor. Öl? En onsdag klockan två? Okej, alkovarning? Nej, snarare så att jag ska på kryssning och börjar lite tidigt bara. Har gjort en massa skoj på senaste tiden, men jag har inte orkat skriva. Spelat pictionary, vunnit på pictionary, supit mig redlös på lilla och tittat på strippor samt med minnesluckor. Allt i ännu ett härligt kapitel av mitt liv, haha. Lyssnar på System of a Down och försöker samla mod till att gå in i duschen och göra mig i ordning. Bussen går om en timma. Har jag med allt? Jag tror det. Jag HOPPAS det. Just fan... Måste föra pengar. Tur jag kom på det, snopet att stå utan pengar på havet x] Satan. Glömt ringa bilskolan! Hmm. "Det får bli ett senare problem." Får se om det ramlar upp en bild eller två när man kommer hem. Om man kommer hem.
- Spongen

Inga kommentarer: