torsdag, december 15, 2005

Osmidig.

Spongen säger:
HAHA, förresten. Jag är nog världens mest osmidiga människa
Spongen säger:
^^
Frazze Tyson säger:
vaddå då?
Spongen säger:
råkade säga till linda att jag tyckte hon var tråkig
Spongen säger:
hahahah
Frazze Tyson säger:
What? det var ju inte bra
Frazze Tyson säger:
hon är ju hur cool som helst
Spongen säger:
lite ur kontentan nu, men iaf. grejen var att jag diskuterade med henne om sms typ
Spongen säger:
ja jag vet
Frazze Tyson säger:
hihi
Spongen säger:
tycker jag med, o hon är kul att umgås med
Frazze Tyson säger:
jajamensan snäll och rar
Spongen säger:
grejen var att hon skrev så annorlunda när jag pratade med henne på sms, hon skämtade osv helt annorlunda på smsen än när jag träffat henne och snackat med henne på msn
Frazze Tyson säger:
oki
Spongen säger:
så ville jag säga det, och råkade säga något i stil med "men du är inte lika kul när man träffas" eller något.
Spongen säger:
HAHA
Frazze Tyson säger:

Spongen säger:
så jäääääävla dålig man är ibland
Spongen säger:

Spongen säger:
blev helt fel
Frazze Tyson säger:
du får säga nåt snällt nästa gång
Spongen säger:
så nu är hon officiellt sett ASLACK på mig
Spongen säger:
:]
Frazze Tyson säger:
hihi

- Spongen

1 kommentar:

Jocke sa...

Haha... smidigt..!