söndag, december 11, 2005

Ännu en dag avverkad.

Så var ännu en dag avverkad. I morgon väntar storstädning av hela huset. Ska damma, dammsuga och rengöra. Fett kul. Får se om jag orkar... Haft en angenäm kväll annars, lite alkohol och lite goda vänners sällskap. Egentligen kan man väl inte begära så mycket mer, eller hur? Vidare så tror jag att jag kommit till insikt med en sak. En bekantskap jag skall avskaffa. Det ska väl bli trevligt? Jo, det tycker jag med. Har ingenting som binder mig till det längre, så nu får det väl bli av om det någonsin skall bli av. Men får se hur det blir med det... Har ju inte skrivit på ett tag nu (igen), så... Hur som helst, jag tror det blir bäst så. Jag lär väl ångra det, som jag alltid gör med allting annat. Tiden får utvisa hur det blir. Hoppas förståelsen finns där, annars kanske det blir lite dumt, men orkar inte dravla om det. Arbete på måndag igen. Som vanligt. Sista helgen var ju nu att handöa julklappar, vilket jag inte tog tillvara på. Sov istället, vilket man måste få göra ibland. Lär väl bli det snart nu också... Undrar dock hur detta kommer gå vägen, då det är så många inblandade? Bah. Skit i det... Tänker jag bara på det mår jag dåligt, så ska inte göra det helt enkelt.
- Spongen

Inga kommentarer: