måndag, mars 27, 2006

Fisk.

"Du ser ut som en fisk."
"Va?"
"Ja. Med håret sådär."
"Haha. Okej?"
När jag ska gå därifrån så säger hon "blubb, blubb". Haha. Den där Ida alltså.
Helgen var ganska tung. En dryg halvliter sprit och lite annat smått och gott har förgyllt min helg tillsammans med goda kamraters sällskap. Mats, William, Jonny, Marcus M, Christian och Björn har allesammans hjälpt till att våldgästa mitt stackars hus. Kul som fan hade vi! Framåt småtimmarna så kom Linnéa och Fanny och, öh, var där. Linnéa lagom glad (okej, hon var väl grymt trött...) och Fannyjäveln var kramsjuk så det hette duga. Slutade med att jag var tvungen att slänga ut Mats och Marcus eftersom de jävlarna vägrade åka hem. Strax innan sju (sommartid) så fick jag nog. Skulle ju arbeta dagen efter...

Nåja. Skriver mer sen.
- Spongen

Inga kommentarer: