torsdag, mars 16, 2006

Medveten om lös i öset.

Tänkte att det kanske är dags att skriva lite. Har inte gjort det på ett bra tag, som alltid. HAHA. Tjatar alltid om det. Imorgon ska jag eventuellt spela biljard med Malin och hennes kamrat Petra. Om det blir av blir det skoj. Har precis gått av fem veckor heltid på frukten, vilket har slitit en hel del. Tur att jag efter dem fem veckorna varit ledig en vecka, så jag kunnat övningsköra. Japp. Så är det. Jag försöker ta körkort. Har teoriprov på Torsdag den 23:e Mars. Ska bli skojigt att se om jag klarar det eller inte. Tror jag lyckas faktiskt, om jag ska vara ärlig. Uppkörningen kommer bli aningen svårare. Måste plocka in lite fler lektioner om jag ska klara av det hela, som det är nu så känns körkortet långt bort. Man har ju tyvärr inte heller lyxen utav att få sitt körkort betalt.

Tror även att jag bestämt mig. Jag ska resa nu i vinter. Jag och Adam gjorde en deal om det idag. Resa nästa vinter. Fast sen får vi väl se hur det kommer att gå med det... får ju se vad dem säger nere på ICA.

Linserna går bra. För dem som fortfarande inte vet om det så har jag linser mestadels numera. Klockrent. Can't wait until summer so I can wear sunglasses and go to beach -06 without glasses. It is going to kick ASS. Or something. Anyway... I won't try to trim my already lucious body for the beach, as I don't give a damn about it. But the sunglasses will be there ^_^
Tomorrow I am going to study for my theory test, as I mentioned earlier. Gonna do a few test over the internet before I go to work. Uhm, love you all. Hugs and kisses. Have a good life. Don't know when I'll write again.

- Spongen.

Inga kommentarer: