onsdag, februari 24, 2010

Last night I got wild and funky. In style.

Kanske inte så rumsren läsning, men fuck it. Ni får läsa annat om ni är känsliga.

Nu under natten drömde jag en konstig dröm. Eller, konstig och konstig. Det var en slags... sexdröm. Men ändå inte. Vet inte heller varför just hon var med, det har hon aldrig varit förut. Av någon anledning hade vi delat säng under natten. Inte legat, utan bara delat. Tror vi hade varit på fest och sedan orkade hon inte åka hem.

Hon har pojkvän. Jag känner hennes pojkvän. En trevlig kille. Vi ligger i sängen och skrattar åt någon fånig tirad som jag kan få för mig att köra sådär på morgonkvisten. Man är ju till för att underhålla, liksom. Helt plötsligt stöter våra ansikten ihop och det blir sådär pinsamt tyst. Sedan kysser vi varandra. Ivrigt. När hon, hm, ska "ta tag i saker och ting" så utbrister jag: "Men... din kille?" och vi tittar båda två sådär skamset och besviket på varandra.

Drömmen hoppar vidare. Vi är i deras hus. Hon och hennes pojkväns hus. Han har sagt hej då precis i dörren, och vi säger också farväl. Vi tittar litet sådär skamset på varandra igen, men vi vet båda två vad vi tänker. Jag lyfter upp henne, med händerna under hennes lår, och hennes ben gränslar mig när jag står med henne mot väggen. Vi stirrar på varandra och andas hårt, men vi gör ingenting. Sen vaknar jag, litet smått förvirrad.

Jag tycker min hjärna gjorde ett bra regi- och kameraarbete i alla fall. Det var oerhört spännande och sexuellt laddat.

Apropå brödrostar. Jag brukar nästan alltid när jag drömmer om mig själv göra det i tredje person. Hm.

// Spongen

Inga kommentarer: