måndag, februari 08, 2010

SEO Konferens i Köpenhamn... i stil.

Var på konferens i fredags i Köpenhamn. Träffade alla våra kollegor i norden, men även en av de stora cheferna i en gemensam satsning och gå genom nya arbetssättet som kommer rullas ut globalt. Det kom fram mycket matnyttig information och en hel del diskussioner, så det var faktiskt ett riktigt givande möte. Får se dock hur mycket som bär frukt!

Spenderade gårdagen hos brodern och busade med Love. Sedan blev det fika hos Elnaz. Det var planerat att de fyra musketörerna i grannområdet skulle fikat ihop, men Oscar och Fredrik bangade så det slutade med bara mig och Elnaz. Men det var mycket trevligt för det! Med inlagd persika, kaffe och snack i typ två timmar.

Annars så, hm, fick jag reda på väldigt tråkiga nyheter. En grannes bästa tjejkompis barn hade fått hjärtstillestånd sex veckor innan födseln... Fy fan, så tragiskt. Hjärtat gav bara upp och de fick inte igång det igen efter en omstart, så mina tankar går till Nellie och hennes familj... Tänker bara på hur trasig jag själv skulle bli om något hände Emmas barn som ska födas om ca två månader. Fy fan, sådan tragedi hoppas jag aldrig någon får uppleva, men som vissa personer tyvärr får göra. Nu vet jag att hon inte känner mig, men det lilla jag kan erbjuda är mina tankar och sympatier och hoppas på att ni tar er genom detta.

// Spongen

Inga kommentarer: