måndag, oktober 23, 2006

Flyttgalning.

Oj, nu har det hänt mycket igen. Flyttat till nytt place med familjen, tagit körkort, fått soppatorsk, haft polisen i rumpan som kollat om man kört lagligt - TVÅ gånger! Oj, Oj...

Precis fått igång internet, så får väl uppdatera bloggen lite ...

Flytten gick bra, trots att den var otroligt jobbig. Är helt slut, då man flyttat hela helgen, sedan ska man arbeta hela veckan. Ska gå lägga mig efter detta inlägg. Nu har vi i alla fall flyttat allting, nu är det bara att plocka upp allting som gäller. Vet dock inte vad jag ska göra av alla saker, då förvaringsutrymmet i nya huset är grymt mycket mindre än vårat gamla. Det nya huset är väldigt vackert dock, och jag har två egna rum på ovanvåningen. Tyvärr är det sinnessjukt lyhört, så sitter man i köket och viskar, så hör jag ändå precis allting vad som sägs. Nåja...

Körkort i torsdags. Inte illa! Tredje gången gillt. Har hunnit köra i stan, fått soppatorsk samt haft polisen i rumpan. Som skrivet ovan.

Fortfarande inte träffat Fanny, har inte haft tid, tyvärr. Har i och för sig inte träffat Tanja på länge heller. Nåja, allt har sin tid :) Nej, fan, nu måste jag duscha sedan sova... Ska upp sex i morgon, och det tar sin lilla tid att somna. God natt på er!
- Spongen

Inga kommentarer: