onsdag, oktober 18, 2006

Solot satt. Bound to ramble.

Yes! Igår fick jag in solot till en ny låt jag gjort. Tycker den blev ganska skaplig, being modest as always. Tror jag ska köra på det solot jag spikade igår, tycker det låter bra.

Idag fick jag ta hand om en klass femmor som går på studiebesök hos oss på ICA, genom ICA. Det är en kampanj för att få barn att pröva på och äta frukter. Man ska informera, demonstrera och instruera barn i hur och varför man skall äta frukt, hur många och varför. Ganska kul att jag fick i uppgift idag att få leda dessa små krabater till ett hälsosammare liv! Creds till läraren som var med, hon kunde mycket, var engagerad och pratade gärna med barnen. Kanon! Så, barn, hur många frukter ska man äta om dagen? Vad är detta? Hur smakade denna? Vilken var godast av paprikorna? Håhå jaja. En timma av sådant, så var man ganska mör i halsen. Fick jobba över för att göra detta, men men... I am ICA's bitch, som jag fått påpekat en massa gånger. Sitter hemma nu, med en hemköpt kanelbulle, sprite zero och gitarren i famnen. Nåja, gitarren kommer fram snart. Ska bara skriva klart.

Peace out.
- Spongen

Inga kommentarer: