söndag, december 31, 2006

Happy fucking new year.

As the title says. Happy Fucking New Year.

Den mest ambitiösa och pretentiösa kvällen på hela året. Nyår. Alla måste ut. Alla. Alla måste supa. Alla. Alla måste slåss om vem som blir fullast. Alla. Vad händer med mig om jag skulle känna... Nej. Nyår, gud vad skönt att egentligen ta det lugnt med ett par goda kamrater och ta ett lugnt nyår? Man skulle få rynkade näsor och höjda ögonbryn som svar. "Nyår är ju årets fest! Din tråkiga lilla fjolla. Du har blivit så jävla tråkig. Du är en fitta." Ja, orden är många. Skulle säkert kunna rabbla en hel novell med bara saker man skulle bli kallad om man föreslog att... ta det lugnt på nyår. Men jag vet inte. Det är kul att umgås, men jag vill umgås med alla mina kompisar. Det är svårt att få in dem alla, då dem är väldigt många. So, sorry boys, that I can't join you on the new year. But your on my mind. And probably in my bottle.

Föll jag precis för nyårsspöket? Det verkar som det. Jag ska ju trots allt dricka en öl eller två.

- Spongen

Inga kommentarer: