tisdag, januari 09, 2007

Bag it up.

Nyår blev spenderat på ett badrumsgolv hos en kamrat, med en fest på sisådär en trettio personer. Ja, jag hade skitkul. Ja, jag hade jäkligt trevligt. Ja, jag föll för Nyårsfesten med stort N. Jag ska bli bättre till nästa år. Tror jag. Jag ska nog inte spendera två timmar på badrummet i alla fall, där folk hittar en och garvar åt en 'skäggig jävel på trettio bast som typ däckat inne på ett badrum.' Följande citat var från en herre som tömde sin töjda blåsa och pratade i telefon. Jag tyckte det var charmigt. Men trettio? Helvete... Så gammal är jag väl inte?

Annars så har dagarna gått på som dem ska. Spendera helgen på Mongolian Barbequeue och i Stenhamra. Allt för att fira min kamrat William som fyllt tjugotre år! Snart totalgubbe! Jag fyller nu på söndag, men ändå. Arbetar hela helgen, vilket är skoj. Alltid kul att arbeta när man fyller år! Söndagen spenderade vi på Mongolian BBQ där vi åt av deras bufféer. Alla var extremt mätta, och kommentarer som att jag ska snart spy fälldes med jämna mellanrum. Eller, äh, okej. Det var William. Den spjuvern...

Igårkväll blev det kvällscigg med Jocke och Mats, och diskuterandes om allt och ingenting. Trevligt värre.

Har även lyckats klämma ur mig en ny låt som jag är väldigt nöjd med, så nu är det att repetera och lära sig texten som är ganska krånglig. Kanske postar den här någon dag när jag känner för det.

Let the Svengelska vara!
- Spongen

Inga kommentarer: