måndag, april 06, 2009

Crazy weekend!

Nja, kanske inte, men inte långt ifrån. I fredags var jag så trött, så jag stack från after worken redan vid åtta, kom hem, åt, duschade och somnade klockan halv tolv. Gick upp på lördagsmorgonen efter dryga tio timmars sömn men kände mig knappt utvilad ändå. Sedan satt jag och peppade mig så gott det gick inför Joacims stundande tjugofemsårsfest som blev litet sporadiskt ihop plockad sådär. Men det var mycket trevligt. Drack inte alls mycket, men blev väldigt onykter på det lilla, så redan vid klockan två gick jag (läs raglade) hem i natten och somnade innan jag ens hann lägga huvudet på kudden.

Söndagen gjorde jag verkligen ingenting vettigt. Jo, promenerade och köpte frukost till måndag morgon. Annars låg jag mest i sängen och kände mig apatisk. Kanske sjuk utan att veta om det? Men nej, kan inte vara mer sjuk, varit det så mycket redan. Fitta fat, handgranat.

// Spongen

Inga kommentarer: