söndag, april 12, 2009

They'll be damn proud of me.

Påsken har förflytit bra, kan man väl säga. När jag landade hos min bror i går så möttes vi av en stressad fru som precis slängt in Love (min brorson) i baksätet på bilen, hojtar att han nog brytit armen och kör rivstart bort till sjukhuset. Brorsan följer efter, ser skitsne ut och allt var typ... kaos. För att göra en lång historia kort i alla fall, så hade han inte brytit armen utan det verkade vara en stukning och han var glad efter några timmar. Han verkade däremot ha något ont, för när han stödde på den började han gråta och så... Stackars liten ^_^ Han hade tydligen slängt sig bakåt uppe på en klätterställning av någon anledning och ramlat handlöst ned på marken. Tror brorsan mest var sur för att han inte kunde förutse vad som hände och kunde stoppa det, och därför var så jävla arg. Men men... Påskmiddagen var riktigt god!

Kvällen spenderas hemma hos Mats med William, och gick i diskussionernas tecken. Mycket om och men kom fram, men det var riktigt trevligt. Knatade hem och sov hos mina föräldrar en sisådär mitt i natten. Eller på morgonen. Det var ljust ute och klockan hade passerat strax tjugo över fem. Nu nalkas det grillning hemma hos mig. Förhoppningsvis blir kvällen lugn så man slipper få en varning till av bögstyrelsen ;P

// Spongen

Inga kommentarer: