torsdag, april 16, 2009

KEEP YOUR LANE!

Gwuäh! Blir så trött på alla idioter som rör på sig i tunnelbanor och stora grupper. Hur tänker folk egentligen? Bara för att ni ska gå Av en pendel eller en tunnelbana, VARFÖR ta hela trappen i besittning? Ska vi som är på väg neg flyga över er för att magiskt kunna landa där vi vill vara? Fan, alltså. Tänk, era jävla spån. Sen när man försöker gå ned och håller kanske till höger, för där fanns en lucka, så rundar man en hörna och stöter på någon som ser skitsur ut. "Men oj, ursäkta MIG att detta var det enda ställe där denna jävla folkmassa lämnade mig att gå på, och så kommer du här och kräver att JAG ska flytta mig eftersom Jag uppenbarligen går mot din jävla ström." Ta din jävla gruppmentalitet och kör upp någonstans! GAH! Sedan! Oj, i'm on a roll here, så vad FAN kan folk i tunnelbanorna bara VÄGRA gå från de där fyrkantiga mitterna och bege sig IN I GÅNGARNA. Varför stå och trängas trångt trångt tjugo personer när man kan knata tre meter och göra det bra för alla? IDIOTER. *Kräkas* -_-

Till mitt egna försvar så tänker jag på hur det ser ut när jag går nedför trappor och/eller upp, går av tunnelbanan och visar hänsyn till de jag möter.

// Spongen

1 kommentar:

Elak sa...

Ta lite valium min vän. Eller en pava vin.

ectes