söndag, maj 03, 2009

Ankaret #2.

Fredagen spenderas ute på krogen med Annelie, Mats, Björn och Christian. Vi hamnade på Anchor, sveavägen. Det blev en riktigt trevlig kväll, med bitmärken och läppstift i pannan O_o

I lördags, alltså i går, så var jag hos min bror hela dagen som fyllde trettio. Kan ju säga att jag busade med min brorson större delen av dagen dock. Vi gick till lekparken, åkte rutschkana och lekte i sandlådan, vinkade till polisbil och gungade häst, spelade bandy och sparka boll. Skönt att få se den lilla killen på ett så strålande humör, för han brukar vara ganska kinkig annars, men då var han glad och skrattade hela tiden. Nu ska jag tanka bilen och kanske ta en tur till Ekerö, hälsa på Robert... eller Mats... eller ingen alls. Jag vet inte. Orkar inte sitta hemma i alla fall. Kanske ta en tur förbi mor och far?

// Spongen

Inga kommentarer: