tisdag, maj 12, 2009

Vad säger vi?

Man kanske borde skriva ett långt inlägg om Dublin, och vad vi gjorde, men det får vara. Det är för mycket internskämt som behöver förklaras och, tja... Allt sådant. Men underbara citat såsom dessa nedan uppkom och kommer antagligen bringa skratt för dem involverade:
"You're not gay, are you?"
"No, I'm from Europe."

"I'm sorry, but can I bum a cigarette off of ya? Wait... I recognize ye lot... Ah! It's him!"

Bron. Behöver jag säga mer?

"You reminds me of the TV-show Friends. You'd be Jennifer Aniston, that'd be Courtney Cox and you'd... Baaah!"

Sedan har jag även diplom på att jag "Crafted the Perfect Pint" på Guinness Muséet. Gotta love it. Den ska ramas in och hängas bland mina personliga troféer.

// Spongen

4 kommentarer:

London sa...

Men Marcus, du har ju citerat fel.

U are gay arent u?

No... Im from europe!

Fanny sa...

Men Tanja, du har ju också citerat fel.

You're not gay, are you?
No, I'm from Europe.

Jocke sa...

Så fina minnen :)

MrSponge sa...

Rättade mig själv. Wee!