tisdag, maj 19, 2009

I've got to get out of hier!

Jag blir galen! Hon bakom mig tuggar knäckebröd. Smask, smask, smask. Han rakt föröver äter macka och låter när han tuggar. Är det någonting jag verkligen hatar är när det för övrigt nästan är tyst, och det enda förutom radions små ljudvågor man hör är smaskandet och sväljande ljud som görs när man äter. Jag HATAR när det låter när man äter. Vet inte varför, men det är något av det värsta jag verkligen vet. Ibland kunde jag inte sitta bredvid min far vid middagsbordet bara för att han lät. Inget överdrivet, utan det lät bara. Brrr. Får rysningar ända ned till ryggslutet.

// Spongen

2 kommentarer:

Dagsblomman sa...

Men det är verkligen horribelt när någon låter. Det händer alltför ofta att jag måste stoppa mina tankar om att vråla till folk "HÅLL KÄFTEN STÄNGD OCH LÅT FÖR FAN INGET NÄR DU ÄTER MÄNNISKA!".
Usch, jag håller helt med dig på denna fråga.

MrSponge sa...

Det är hemskt O_o