lördag, juni 27, 2009

Uff, sa Uffe.

Fy fabian så bakis jag är då. Uäh. Kom hem vid hem i morse. Ville strypa klockan när den ringde halv tolv för jag hade tvättid. Har nada rena kläder då jag glömde sätta upp mig på tvättid innan jag åkte till Öland på midsommar, samt att jag inte hann tvätta av allt innan jag åkte. Har typ två veckors tvätt... Fick av fyra maskiner i dag, men har fortfarande en säck med kläder kvar mer eller mindre. Nåväl. Tar det i morgon hos föräldrarna då det blir grill och mys med hela familjen.

Gårdagen bestod av spelning i Hornstull på Strand där en kamrat lirade. The Jesus Stormtroopers. Kul namn. De var riktigt sköna. Körde en något lugnare, laidback musikstil som ändå eskalerade o massa hoppandes på scen till att återgå till lugna partier. Efter det blev det Rocks på Mariatorget och stämpelsamlandet tog sin början. Sedan Anchor där det hoppades till livemusik. Dum som jag är följde jag med till Brommaplan då två kamrater sa att de skulle hänka på hem till mig för fortsatt kröka, men de jävlarna svek och tog bussen istället så jag fick gott nog gå hem själv. Bastards. Så vaknade man som sagt i morse, bakis som ett as. Det var nog ganska tur att vi inte fortsatte hos mig ändå... då hade jag varit ett mer vandrande lik än vad jag är just nu.

// Spongen

Inga kommentarer: