fredag, juli 04, 2008

En dröm om natten...

Det är ganska konstigt. Häromnatten drömde jag en dröm; en dröm om en tjej som var väldigt söt. En helt vanlig tjej, inte en blond bimbo med smal midja, världens finaste skapta rumpa och silikontuttar och vildt sex, just sådant som vi killar tydligen bara drömmer om. Jag tror hon var en blandning av en gammal klasskompis, Sussi, samt en otroligt söt blond tjej med liknande krulligt hår som Sussi har/hade som jag såg på tunnelbanan samma dag, men med härligt normala kurvor. Sådär lite småknubbig men med ett vackert leende och en personlighet som bara strålade. Vi låg på en strand och bara höll om varandra. Det var så... jag vet inte. Antagligen tänker många "GAY" men det fanns liksom ett momentum där man inte behövde säga någonting till varandra, utan vi omfamnade bara varandra. För att vara riktigt ärlig så omfamnade hon mig och jag lyssnade bara till andetaget av hennes närhet och jag trivdes. Jag bara... trivdes. Det är verkligen någonting jag saknar. Vakna upp bredvid någon man tycker om, omfamnas och bara... göra ingenting. Inte säga något, bara njuta av att det finns en närhet. I drömmen förvisso rullade vi runt, omfamnades i en kyss och sedan skrattade vi. Men vi återkom till den där stillheten, den där närheten som bara fanns där man inte behövde yttra, där bara vi två var och vi delade varandras närhet. Jag vill få känna mig sådär tryck i livet, då jag aldrig tidigare känt mig så tillfreds som när jag vaknade den morgonen, tio minuter innan larmet på klockan ljuder av ännu en arbetsdags hårda börda på ens psyke. Om jag bara kunde hitta dit...


- Spongen

1 kommentar:

Annis sa...

Underbart målande skrivet=)
Det är just det där som är lycka, att bara finnas där tillsammans just då, att inte behöva säga/göra något bara vara.....
hoppas du snart hittar den,den som du söker.
Tänkte just den där tanken häromdagen,
Att dela närhethet med någon, är det som betyder mest,och just nu har jag den,den fanns kvar efter långtid,efter mkt strul..

ojsan långt de blev:$
ha en skön sommar, med hopp om kärlek