onsdag, juli 09, 2008

The Green Grove

I afton ska det tydligen bli Gröna Lund med Fanny, Malin & José (Josefin, Jossan, Josse... en tjej med många namn). Får väl se hur det blir... ska möta Fanny vid Karlaplan efter jag slutat, sedan bär det av till det gröna lugnet. Får se om man orkar hålla jämna steg med de som är lediga (tror Malin jobbade dock ^^). Så ruskigt trött efter för lite sömn och för mycket träning. Dessutom är min armbåge cp idag.. för den som undrar. Vaknade upp och hade skitont i den. Tror att mitt gitarr-maraton på fyra timmar i sträck igår inte uppskattades fullt ut av min stackars högra armbåge. Nåväl. Får se om jag köper åkband, men det är väl nästan ett måste när man går på trippeldejt med tjejer? ^_^


- Spongen


PS. Jag fick onda ögat av en byggjobbare här. Jag kan förstå att dem tycker vi på kontor är lata svin, haha. Dem ser oss antingen spela boll ihop, skratta eller bara sitta på MSN och inte göra något (vi skämtar högt om det, inte att vi verkligen GÖR det). Stackars arbetarsvin... ^_^


DS.

Inga kommentarer: