måndag, mars 30, 2009

Ang. Giraffen

Glömde skriva med det.

Jag satt och småspanade på en tjej inne på Anchor, varav en kille som sitter bredvid mig frågar: "Så är det du som baggat giraffen?" Ok... Visst var tjejen jag kollade på rätt lång, men jag tänkte inte mer på det och svarar: "Ja, det hade jag väl gjort." i tron på att han syftade till tjejen och om jag dragit över henne om jag fått. Jag ställer mig upp och går halvmetern bort till Mats, som frågar mig vad killen ville, då han tyckte det var så jävla konstigt för han suttit och blinkat åt Mats. Helt plötsligt fick innebörden av att "ha baggat giraffen" en helt ny innebörd.

// Spongen

1 kommentar:

Giraffen sa...

Helvete! säger jag, rätt var det är upptäcker jag att det sitter en snubbe i 40-45 års åldern o blinkar åt mig, varpå snubben vinkar till sig Marcus i viskar nått i örat, blää!!