måndag, mars 23, 2009

Vart tog den söta lilla våren vägen? Ingen som vet?

Vad hände med vädret? Man hann ju nästan vara glad i några dagar, men icke sa nicke. Då ska vår käre jord bestämma sig för att i Sverige ska det minsann snöa igen. Wee. Thanks, Earth!

Vidare så var det fest hos en kollega i helgen. En slags utflyttningsfest. Att man för det första vill flytta ifrån sin grymt fräscha lägenhet ute på Östermalm, löjtnantsgatan, är bortom mitt förstånd. Men köper man hus på Tyresö så är det ju litet svårt med dubbelboende. Men men. Det var i alla fall en trevlig kväll. Blev ganska överförfriskad och kommer inte riktigt ihåg alla samtal som pågick i telefon under kvällen, så jag ber redan nu om ursäkt om jag sade någonting olämpligt till vederbörande. Fast, i och för sig, sådant gör väl aldrig jag... eller?

Måste även passa på att berömma min hjärna som fyllt mina drömmar med the weirdest shit ever. Tror till och med en drömtydare skulle rygga för att tolka mina drömmar.

// Spongen

Inga kommentarer: