lördag, september 26, 2009

Det var en väldigt lyckad dag.

Sådär, då var man hemkommen från broderns boning. Var där och agerade barnvakt åt min underbara brorson. Som tack för kaffet så bajsa han på mig, men vad gör det? Hade ändå rödvin på byxorna från i går, så ... synd bara att det var på ett par nya brallor för 900:- detta hände på, men... fuck. haha. Gårdagen @ Bergkvist Mansion var mycket trevlig. Kul att få träffa Fanny, men även alla andra roliga personligheter man lärt känna genom åren.

Nu ska jag tydligen åka in till Odenplan och gå till Retro. Får väl se hur det blir med den biten... är så sjukt sliten. Blev uppringd och väckt två gånger under natten av Malin. Eller, ok, jag hade typ däckat hemma när hon ringde första gången vid sexsnåret på morgonen. Första gången när hon ville veta vad en låt med Winnerbäck hette och sedan sex timmar senare, då hon ville gå dricka öl... hon hade inte slutat dricka sedan kvällen innan, och hennes två kamrater Jossan och Fanny svarade inte så då blev man utvald. Tja... jag skulle ju upp och köra bil, så jag tackade artigt nej till en kavalkad av typ hån och vilken dålig kompis man är. Men men... it's been a good weekend so far. Kanske tar bilen in till stan i dag... hmm. Våldsgolfen står redo.

Röda faran. Våldsgolfen.

// Spongen

Inga kommentarer: