torsdag, juni 08, 2006

I am a passenger.

Brännbollen igår gick till Tappströms förlust. Med en enda sketen poäng! Snopet värre... Nåja, nästa år tar de väl tillbaka bucklan, får en hoppas. Samt att killen jag råkade skjuta i huvudet med en boll repar sig ordentligt, haha.

Annars så flyter det på i sakta mak... Vet dock fan inte hur jag ska göra med framtiden. Nackademin? Heltid på ICA och flytta hemifrån? Frågorna är många, men jag har verkligen inte en enda suck om hur jag själv egentligen känner... Skulle vara skönt att flytta, men samtidigt så vet jag inte om jag orkar heltid på ICA. Blir så fysiskt och psykiskt slut av att köra på frukten, sådan grym press. Det är tyngre än dem flesta kan tro, faktiskt. Så det så. :P

Joacim, jag har dina filmer från Linda förresten. Att du lånar ut Robbie Williams och Pokémon... håhåjaja. Att jag aldrig upphör att förvånas?

- Spongen

1 kommentar:

Jocke sa...

Hahaha, det är Robbie i pokemon-fodralet med!