onsdag, juni 21, 2006

Rösten i telefonen.

Igårkväll blev det VM-Fest på hög nivå. Jag, Kicki och Karin åkte till Årsta för att gå på Allfrukts lilla VM jippo dom anordnat. Grillat gott och gratis öl. Inte illa! Tillställningen var enligt mig en lycklig sådan, träffade faktiskt två gamla arbetskamrater från ICA Skå. Jörgen och Linda. Linda var ju mycket hetare nu dock än jag kommer ihåg henne sedan tidigare. Galet... Men varför ska det alltid finnas rötägg på sådana här tillställningar? Speciellt också sådana människor som verkligen måste hävda sin manlighet och förstöra för alla andra, i min mening. I och för sig så var ju alla mer eller mindre testoseronhävdande skitskallar som inte ville något annat än typ... hävda sin manlighet. Jag tyckte synd om tjejerna som fick en sådan grov uppvaktning av fyllekåta halvgubbar på allt mellan 30 och 40 år. Nåja... Jag blev lite dammig i skallen efter en sisådär tio öl, och pratade hej vilt i telefonen när jag väl kommit hem. Får väl be om ursäkt till folk om jag sagt något dumt till någon, men vafan... haha. I alla fall så kanske Tanja fick veta saker man inte säger, men shit happends ^^. Jag ångrar väl ingenting sådär, utan man får ju stå får det man säger. Vilket jag också gör, men ändå. Köttsliga lustar, samt köttmarknad på hög nivå... Inte för att kvinnorna där var ugly direkt heller... så jag förstår ändå de där killarna, men vafan... Det var ett jippo, en tillställning! Ingen jävla krogrunda där damerna är lättfotade. Nej, usch. Jag kan inte säga att jag tyckte om en del människors beteende, men nåja. Ingenting är perfekt.

Det var dessutom kul att få träffa alla Allfrukts killar. Personer man bara känner till till rösten, men nu fick sätta ett ansikte på. Trevliga killar även utanför den smala telefonlinjen. Att dem nu bara fortsätter hålla den service dem gör så kommer dem att fortsätta göra gott. Sedan blev Kickie lite VÄL onykter tydligen, då hon blev hemskickad imorse runtomkring klockan tio för "fyllesjuka". Tydligen så hade stackarn kört hulken ett tag på morgonen. *Fniss*.
- Spongen

1 kommentar:

Jocke sa...

Hahahaha, Kicki är tammefan alltid sjuk, fyllesjuka eller nåt annat :D