måndag, juni 19, 2006

TAMARU! Addicted.

Sverige vann i en ordentlig rysarmatch mot Paraguay. Vilket mål! Vilket avslut! Ljungberg på nick! Så underbart! Riktigt bra match i alla fall :)

Annars så har livet knakat på. Arbetat hela helgen, så är ganska trött. Idag fick jag ledigt eftersom Linda så snällt erbjöd sig att ta mitt kassapass. Inte mig emot. Imorgon bär det av till Allfrukt för lite drinkbjudning, senare ska vi allihop vidare till ett hotell där dem sänder matchen och äta grillat, allt ackompanjerat av öl och vin. Underbart. I can't wait!

I lördags var jag över till ett par grannar och spelade lite gitarr. Tydligen så skulle jag ha en liten uppvisning åt en av deras söner, då han precis börjat spela gitarr. Så... tja, vad gör man inte för att visa en "aspiring guitarist?" :P

Hmm... Flickorna har kommit hem från Hultsfred. Tydligen hade dem haft skoj. Kul för dem! Skulle varit kul att följt med, men som sagt... arbetade. Man är ju en sådan. Arbetarsvin. Nej nu jävlar får fan Mats vakna till sig och trycka i sig den där jävla frukosten så jag kommer iväg. Orkar inte sitta här och dega längre. När man väl är ledig, vädret fortfarande är hyffsat, så orkar ingen umgås. Det är... HUMBUG!

_ Spongen

Inga kommentarer: