måndag, juni 12, 2006

Warmth.

Värmebölja med stort v. Underbart. Spelat fotboll två dagar i rad, och det finns inget bättre. Trots att det är tungt att andas, iaf idag, så är det skoj. Italien - Ghana var en riktig bra match. Mest spännande matchen hittills!

Jag har varit duktig. Första gången idag jag sätter på datorn, och klockan närmar sig halv tolv. Jobbade på morgonen såklart, men sedan en snabb lunch sedan som jag skrev ovan, fotboll. Sedan blev det intensivt tv-tittande, och jag kan säga nu att datorn är så jävla mycket roligare än vad tvn någonsin kommer att vara.

För övrigt är jag så trött på allt vad relationer och alla bekymmer det innebär så jag ... Tja, jag vet inte. Orkar inte ens finna ett bra ord för det. Jag bara önskar att viljan ville dö ut, och att jag kunde slå mig själv till sinnesfrid att ensamt går bra...
- Spongen

Inga kommentarer: