måndag, juni 26, 2006

I dug up a diamond.

Midsommar har passerat, likaså mina minnen med högtiden. En mycket lyckad kväll, bortsett från en del blundrar jag tror alla som jag känner redan vet om. Nåja, orkar inte älta.

Arbetat min första dag som dagtidare på ICA. En heltidare. En riktig arbetare. Hurra! Eller? Det betyder mer slit, mer ont, mer tidiga morgnar... men mer pengar. Mer pengar. Vem fan bryr sig egentligen? Tyvärr så gör väl alla det. Världen styrs av detta fenomen, men detta har redan många skrivit sina böcker om, så jag lämnar det åt dem som kan argumentera för dess sak.

Tre veckor kvar till Bulgarien. Ska börja röka igen. Fy FAN vad gött det ska bli! I can't wait.

Ikväll händer väl alltid något... Ledig imorgon, men är grymt trött. La mig runt ett imorse, och upp vid fem. Hurra. Igen. Mycket hurra idag. Drar av en till bara för att... Hurra!
- Spongen

Inga kommentarer: