lördag, juli 04, 2009

And if you want me to be real deep, I'll hook you up with some poetry.

Gårdagen blev riktigt, riktigt slitsam uppe på trean. Grannarna vet hur man håller igång. Eller, snarare jag själv som vet hur man dricker sig alldeles för full.

Kom precis hem efter en cykeltur till Coop Forum där det inhandlades varor till kvällens grill... kväll. Jag och hon på trean trampade tappert iväg och köpte litet smått och gott. Härligt, härligt.

Skulle egentligen dragit till Grönan i dag med några av grannarna men jag pallade fan inte. Ett sent sänggående och en tidig morgon mixade inte bra i mina öron, så jag mumlade något till svar och ville typ bara gå lägga mig igen.

Nu ska det nog bli litet galiamelon, sitta ute och njuta av regnet. Hallelujah.

Eight days remaining.

// Spongen

Inga kommentarer: