torsdag, juli 30, 2009

Two days Love

Nu har jag busat med min brorson Love i hela två dagar. Han är ett riktigt litet charmtroll, skönare och skönare för varje gång man träffar honom. Personligheten börjar lysa genom och man ser att han börjar växa till sig. Var i går ute i Haninge hos brorsan på ett spontanbesök, åt middag och busade fram till sena timman när den unge herrn skulle sova. Åkte därefter hem till Sofi för ännu ett spontanbesök där vi spenderade ytterligare timmar med prat om ditten och datten, Hulstfred och Sonisphere.

I dag så kom bror min med familj ut till våra föräldrar, så då spenderade vi kvällen där med portergryta, kokt potatis och litet rotfrukter som var ruskigt gott. Sedan blev det bus hela kvällen! Springa i cirklar, sparka boll och brottas på gräsmattan. Åkte sedan och plockade upp Mats och Analy och fyra flak öl som står hemma hos mig. Ölen bara, inte de två andra delarna. I helgen blir det segling som sagt, så i morgon ska jag fixa liggunderlag och inhandla massa mat och hålla på. Hugaligen. Kommer knappt ha tid för att åka och träna, men det skall fixas. Fan hålla på slappa till under semestern. Icke. ICKE!

// Spongen

Inga kommentarer: