måndag, oktober 19, 2009

But I'm le tired.

Helt trasig i dag. Klättrade i lördags för första gången i mitt liv. Tre timmar. Sex blåsor på händerna och en fet en på hälen senare slarvar jag hem till Malin och kalasar litet då hennes karl fyllde år. Ska tydligen finnas bilder på mig i orangea kort-kort med dicken i vädret, så... tja. Intressant värre. Typ. Sov hos en kamrat till långt in på söndagen, men jag vet inte. Med tanke på hur trött jag är i dag så tror jag jag inte sov så himla bra vare sig lördags natt eller i kväll.

Har typ sträckt vaden under natten på något vänster också, så jag känner mig riktigt invalid i och med träningsvärk från lördagen i underarmarna, baksida axlar, nacke, skuldror... lägg på blåsor på det och trött som ett jävla as så har ni en seg MrSponge i ett färdigt paket för sängen. Men först: Middag. Bestående av ugnsbakade rotfrukter och nötburgare. Wee.

// Spongen

Inga kommentarer: