torsdag, oktober 29, 2009

I'm fat.

Jag börjar bli tjock. Eller, ok, tjockare. När jag låg sjuk hemma en dryg vecka lade jag på mig ca 3 kg. Bara genom att ligga hemma. Jag börjar seriöst tröttna på min kropp som vägrar fixa sig. Det tar kanske 3 månader av träning fyra gånger i veckan för att gå ned tre kilo, men en vecka att gå upp dem. Det är helt bananaz! Vad fan!? Nu har jag inte heller hållt på mig då jag både snaskat chips och godis under de senaste två veckorna. Eller, förra helgen samt någon dag i veckan. Jag tror jag lyckats lägga på mig sex kilon. Har förvisso inte kollat exakt på vågen, men fuck, det KÄNNS verkligen så. Måste kolla... Har i alla fall tränat tre gånger förra veckan och kommer bli tre denna, så man har ju gjort någonting. Men jag tror inte det hjälper när man går upp tre kilo på en vecka av att vara sjuk. En vecka då jag knappt åt någonting. Ändå går man upp. Sen äter jag mindre än vad jag gjort senaste tre månaderna just för att kolla om man får i sig för mycket kalorier, men inte fan hjälpte det heller. Bah.

// TjockSpongen

2 kommentarer:

Mallanbrallan sa...

Ibland är du sååå töntig Marcus. Du är INTE tjock, fatta!!
Puss

MrSponge sa...

Det var mitt "girlieinlägg of the week" :D Nä, men det var mer känslan man kände, samt det faktum att jag stör mig på min kropp som har så sjuuuuuukt lätt för att gå åt fel håll ;P