måndag, augusti 18, 2008

Idiologi

Så har en helg förflytit. Vart en del... skojigheter. Efter att jag repat mig efter sjukdomen kände jag att det var dags att attackera alkoholens signum. Sagt och gjort så slutade kvällen väldigt udda. En tjejkompis sov över hos mig, men jag sov över hos min granne. O_O Haha... Ofta man har en tjej som ligger i sin egen säng hemma, så spenderar man natten hos en annan. Vilket inte var så gött, i och med att jag inte kunde somna för fem öre. Vet inte varför, men tydligen blev jag informerad vid ett senare tillfälle att det var fullmåne. Tydligen har folk problem att sova vid fullmånar, ingenting jag stött på förut. Har hört om det, men aldrig råkat ut för det. Nåväl... På lördagen hälsade Tanja på från den stora staden London. Mycket trevligt! Kvällen bestod av att snacka goja. röka för mycket cigaretter och vara vaken för länge. Joacim, Mats, jag och Tanja. En trevlig kväll helt enkelt. Tyvärr har jag inget bildbevis från saken i sig, men ni får tro på vad jag säger. Det bästa är dock att jag har ondare i halsen nu efter denna helg än vad jag hade innan.


Måste bara få avsluta med dagens "problem". Vid T-Centralen gick det två fruktansvärt fina rumpor framför mig. Det var jobbigt eftersom det var väldigt svårt att avgöra vilken man ville titta på. Man ville kika på båda samtidigt som man höll koll framåt. Två oberoende ögon som arbetar var för sig samt ett tredje öga så man kan kolla vart man går, är det så jävla mycket begärt!? ^_^


Förlåt för att objektifiera kvinnor, men jag var tvungen att slänga ur mig lite mansgriseri ;)


- Spongen

Inga kommentarer: