torsdag, augusti 28, 2008

Waiting for my ...

Konferens hela dagen med många olika aktörer som presenterade sig och sina visioner inför framtiden. Intressant och kul i jämna mellanrum.


Nu väntar vi på att resten av gänget skall dyka upp efter en kort visit på deras hotell, så ska vi ta oss en bit mat, ett glas vin och en del diskussioner kan jag tänka mig. Vi får se hur kvällen slutar. Weehoo.


Dagens höjdpunkt so far: Jag glömde plocka ur min tvätt från igårkväll. Konsekvens: Jag åkte hem mellan två presentationer och ordnade problemet. Som tur var tvättade ingen imorse, så jag behövde inte göra bort mig. Bara inför alla min kollegor... detta lär man ju få höra en hel del framöver. "Jaha, vart ska du? En snabbtvätt?" är några av de kommentarer som fällts hittills... I'll kill you! CHUT UP!


- Spongen

1 kommentar:

Kikki sa...

Va faan, hur kan jag ha missat att Du bloggar å så här lång tid?
ILLA!
Nu ska det läggas till i blogglistan så jag kan hålla mig uppdaterad :D