söndag, augusti 31, 2008

Mackie Macksson!

Hm. En väldigt lugn helg allting till trots. Riktigt skönt faktiskt då veckodagarna varit alldeles knäppa. Nej, nu måste jag ta tag i min träning och livet igen. Måste dra ned på alkoholkonsumptionen och inte vara en Svensson som tokdricker till helger. Förvisso har jag inte druckit på helgerna nu över två veckor, så det är en början. Kaloriintaget skall kontrolleras, msåte fan se till att komma i ordentlig form igen. Idag blir nog sista dagen på ett tag då jag "fuskar". Men men, det säger jag ofta, så vi får helt enkelt se. Skulle cyklat till ekerö idag som motion, men inte det blev av. Tror nog inte jag tar mig till P&T heller och tränar armar vilket är det jag har kvar att träna denna vecka. Lyfte en massa grejer igår med brorsan förvisso, så får väl smyga in ett träningspass där i form av "flytt".

Om inte annat var lördagen riktigt trevlig med god mat hemma hos familjen Hallin. Inte då mina föräldrar, utan min bror, fru och deras sovande son. Jag vann i Buzz, vilket var skitkul så jag fick reta dem två ordentligt. Tydligen dock så lät dem alltid nybörjaren vinna i spelet eftersom de vill vara snälla... Jo, visst, tjena. Dra den om rödluvan & vargen också. Tihi. :)

- Spongen

Inga kommentarer: