tisdag, september 02, 2008

Som jag trodde!

Det blev som jag trodde. Inte orkade man på söndagen åka och träna. Nej då. Men jag var duktig igår. Cykel till & från jobbet samt armträningspass. Idag efter ett kundmöte ska jag nog sticka direkt till P&T och köra en vända bröst. På torsdag mellan tvättningarna blir det nog axlar och rygg, sen får jag försöka klämma in något nytt armpass till helgen. Vilket inte lär bli av. Haha. Nåväl... jag ligger bara ett pass efter. Gotta keep workin' those abs, yeah, fuck yeah. Mhm.


Min kära vän Foad har flyttat. Hurra för honom! Nu kan han t.o.m. prata sent inpå kvällen i telefonen om han vill utan att en arg far ropar något persiskt till honom. Tror jag. Hans fru (ok, kommande fru, då dem "bara" är förlovade) kanske är av samma skrot och korn. Hårig under armen med mansröst och van att styra med hela handen :) Inte för att jag träffat henne, men det är kul att generalisera. Tihi.


- Spongen

Inga kommentarer: